Warning: mkdir(): No space left on device in /var/www/tgoop/post.php on line 37

Warning: file_put_contents(aCache/aDaily/post/Real1_story/--): Failed to open stream: No such file or directory in /var/www/tgoop/post.php on line 50
روايات واقعيه ┇☻ ℡ֆ 𖤍 ₎.@Real1_story P.28977
REAL1_STORY Telegram 28977
البـارت 45 ⚡️

وحــوش لا تعــرف الحُــب

👌🏻👇🏻 😍
📚 https://www.tgoop.com/Real1_story 🇾🇪


مصطفى شافها نزلت ولا عبرته قام نزل بعدها:هيه يا مازمازيل مرام 

مرام التفتت لاعنده 

مصطفى بسخريه:اعتقد ان احنا عاد احنا عرسان مش تفلتيني وتدخلي وكاني جدر قدامش
مسك يدها بقوه وكان هو بيطلع حرته فيها ....هكذا المفروض ندخل 

مرام اول مامسك يدها تالمت و ارتجفت ودمعة نزلت من عينها وبصون شاحب وبهمس:مصطفى كسرت يدي

مصطفى ارخى قبضة يده على يدها 

دخلو واول ما دخلوا الكل بيحجر لهم  جلسوا يتجابروا في الصاله 

احمد:كيف انتي يا بنتي 

مرام وهي خازيه ومجروحه وكسوره ومتندمه على قرارها:الحمد لله 

الجد:كيف مرام معك يا مصطفى

مصطفى حس بملل من اسالتهم :الحمد لله

مرام:انا شدخل غرفتي علشان اجهز باقي الاشياء الذي ما قد اديتهاش

احمد :سيري يا بنتي 

مرام دخلت غرفتها هي وليا وانفجرت بكاء 

شويه والباب بيدق مرام افتجعت لاحد يدخل ويشوفها بهذه الحاله وهي بتبكي ما عيقلوا عروسه وبتبكي

مرام :من

.....:انا اشتياق افتحي

مرام فتحت الباب لاشتياق وارتجمت في حضنها  وزادت دموعها وجلست تبكي

اشتياق افتجعت عليها
اشتياق:مرومه مالش يا قلبي ما حصل ليش بتبكي

مرام جالسه بتبكي وكان لها سنين ما بكيتش

اشتياق مفجوعه عليها:ييي مرام

مرام  حاضنه لاشتياق وبتبكي

اشتياق شافت مرام بهذه الحاله بعدتها من حضنها وعملت لها كف عاشان تصحى

مرام :اه يا ماما اه اه بس موجوعه موجوعه خلاص قلبي ماهوش قادر يتحمل اكثر من هكذا خلاص

اشتياق افتجعت لان مرام ما تقول لها يا ماما الا وهي تعبانه قوي:مرامي مالش ياقلبي تكلمي قولي لي ايش الذي فيش يمكن اقدر اساعدش

مرام تذكرت كلام مصطفى ومسحت دموعها:ولا شي بس شا افقدكمم

اشتياق:مراام بطلي كذب انا شرجع امريكا يعني عادي

مرام:قصدي شفقد ابي محمد واحمد

اشتياق ابسرت لا عيون مرام:مرام ابسري لاعندي

مرام نزلت راسها

اشتياق دريت ان مرام مش متضايقه من هذا الموضوع رفعت راس مرام وابسرت لا عيونها

مرام اول ما ابسرت لاعيون اشتياق بكيت و حكت لاشتياق كل شي لان هي سر وغطاء مرام لان مرام تكلمها بكل شي

اشتياق مسكت راسها:اه ياربي وكيف عتفعلي الان طيب مصطفى يمكن ما بيحبش وانتي قلتي ما بتحبيه خلاص عيشوا زي الاخوان زي ما كنتوا قبل ما تتزوجوا في البيت
 
مرام :ذلحين ما افعل ايش اسوي خايفه من كل شي  
اشتياق:ولا عيوقع شي وكلي امرش لله بس

مرام :اه بس كل ما اقل خلاص انحلت وشرتاح ترجع تتعقد اكثر بس يا خالة ايش حالي عيكون مع مصطفى بعد اليوم

اشتياق:الوضع مع مصطفى ما عيسبر لان هو ما بيحبش وانتي كمان ما بتحبيه ضروري واحد منكم يحب الثاني وبعدين يحاول يعلق الشخص الثاني فيه

مرام:اه ياربي بس

اشتياق : قومي غسلي وجهش وجي خليني اسبر لش المكياج من جديد

مرام :تمام ودخلت الحمام تغسل وجهها

عند ليا وميثم ولاهم داريين وين الله حاطهم
عند العرسان الثانيين :
وهم بيصطبحوا
ميثم:ليا قلبي

ليا:عيونها

ميثم:اعملي حسابش بعد بكره مسافرين امريكا

ليا بزعل:يوه مسرع

ميثم:لا تزعليش ياقلبي نسير بدري علشان نفعل نص شهر عسل وبعدين ندرس

ليا:امم خلاص تمام

رن تلفون ميثم:
ميثم: ابسري اخوش اللغجه قد بيتصل ما يشتيش يخلي لنا حالنا مدري ما قد فعلت به اختي

ليا ضحكت

ميثم:هيا مالك عتهجعنا 

مصطفى بعصبيه:اي حين عتجوا الناس مورعين لكم فوق الغداء وانتوا جالسين في الفندق عتستحي على دمك

ميثم ضحك

مصطفى :احر ما عندي ابرد ما عندك الان تجي نص ساعه لو ما تجوا لا اجي للفندق اسحبلك

ميثم ضحك:يله يله تمام

ميثم:ابسري اخوش الهرم هذا هيا ياروحي ادخلي البسي 

ليا ضحكت على عصبية مصطفى وسارت تلبس ولبست فستان طويل ازرق ساتان واستشورت شعرها وفعلت لها ميكب ثقيل عكس مكياج مرام الخفيف وخرجت هي وميثم للبيت

بعد ما كملوا يتغدوا خرجوا يخزنوا والعرايس لبسين  علشان النسوان حق الحاره يجين يشوفين



📚 https://www.tgoop.com/Real1_story 🇾🇪



tgoop.com/Real1_story/28977
Create:
Last Update:

البـارت 45 ⚡️

وحــوش لا تعــرف الحُــب

👌🏻👇🏻 😍
📚 https://www.tgoop.com/Real1_story 🇾🇪


مصطفى شافها نزلت ولا عبرته قام نزل بعدها:هيه يا مازمازيل مرام 

مرام التفتت لاعنده 

مصطفى بسخريه:اعتقد ان احنا عاد احنا عرسان مش تفلتيني وتدخلي وكاني جدر قدامش
مسك يدها بقوه وكان هو بيطلع حرته فيها ....هكذا المفروض ندخل 

مرام اول مامسك يدها تالمت و ارتجفت ودمعة نزلت من عينها وبصون شاحب وبهمس:مصطفى كسرت يدي

مصطفى ارخى قبضة يده على يدها 

دخلو واول ما دخلوا الكل بيحجر لهم  جلسوا يتجابروا في الصاله 

احمد:كيف انتي يا بنتي 

مرام وهي خازيه ومجروحه وكسوره ومتندمه على قرارها:الحمد لله 

الجد:كيف مرام معك يا مصطفى

مصطفى حس بملل من اسالتهم :الحمد لله

مرام:انا شدخل غرفتي علشان اجهز باقي الاشياء الذي ما قد اديتهاش

احمد :سيري يا بنتي 

مرام دخلت غرفتها هي وليا وانفجرت بكاء 

شويه والباب بيدق مرام افتجعت لاحد يدخل ويشوفها بهذه الحاله وهي بتبكي ما عيقلوا عروسه وبتبكي

مرام :من

.....:انا اشتياق افتحي

مرام فتحت الباب لاشتياق وارتجمت في حضنها  وزادت دموعها وجلست تبكي

اشتياق افتجعت عليها
اشتياق:مرومه مالش يا قلبي ما حصل ليش بتبكي

مرام جالسه بتبكي وكان لها سنين ما بكيتش

اشتياق مفجوعه عليها:ييي مرام

مرام  حاضنه لاشتياق وبتبكي

اشتياق شافت مرام بهذه الحاله بعدتها من حضنها وعملت لها كف عاشان تصحى

مرام :اه يا ماما اه اه بس موجوعه موجوعه خلاص قلبي ماهوش قادر يتحمل اكثر من هكذا خلاص

اشتياق افتجعت لان مرام ما تقول لها يا ماما الا وهي تعبانه قوي:مرامي مالش ياقلبي تكلمي قولي لي ايش الذي فيش يمكن اقدر اساعدش

مرام تذكرت كلام مصطفى ومسحت دموعها:ولا شي بس شا افقدكمم

اشتياق:مراام بطلي كذب انا شرجع امريكا يعني عادي

مرام:قصدي شفقد ابي محمد واحمد

اشتياق ابسرت لا عيون مرام:مرام ابسري لاعندي

مرام نزلت راسها

اشتياق دريت ان مرام مش متضايقه من هذا الموضوع رفعت راس مرام وابسرت لا عيونها

مرام اول ما ابسرت لاعيون اشتياق بكيت و حكت لاشتياق كل شي لان هي سر وغطاء مرام لان مرام تكلمها بكل شي

اشتياق مسكت راسها:اه ياربي وكيف عتفعلي الان طيب مصطفى يمكن ما بيحبش وانتي قلتي ما بتحبيه خلاص عيشوا زي الاخوان زي ما كنتوا قبل ما تتزوجوا في البيت
 
مرام :ذلحين ما افعل ايش اسوي خايفه من كل شي  
اشتياق:ولا عيوقع شي وكلي امرش لله بس

مرام :اه بس كل ما اقل خلاص انحلت وشرتاح ترجع تتعقد اكثر بس يا خالة ايش حالي عيكون مع مصطفى بعد اليوم

اشتياق:الوضع مع مصطفى ما عيسبر لان هو ما بيحبش وانتي كمان ما بتحبيه ضروري واحد منكم يحب الثاني وبعدين يحاول يعلق الشخص الثاني فيه

مرام:اه ياربي بس

اشتياق : قومي غسلي وجهش وجي خليني اسبر لش المكياج من جديد

مرام :تمام ودخلت الحمام تغسل وجهها

عند ليا وميثم ولاهم داريين وين الله حاطهم
عند العرسان الثانيين :
وهم بيصطبحوا
ميثم:ليا قلبي

ليا:عيونها

ميثم:اعملي حسابش بعد بكره مسافرين امريكا

ليا بزعل:يوه مسرع

ميثم:لا تزعليش ياقلبي نسير بدري علشان نفعل نص شهر عسل وبعدين ندرس

ليا:امم خلاص تمام

رن تلفون ميثم:
ميثم: ابسري اخوش اللغجه قد بيتصل ما يشتيش يخلي لنا حالنا مدري ما قد فعلت به اختي

ليا ضحكت

ميثم:هيا مالك عتهجعنا 

مصطفى بعصبيه:اي حين عتجوا الناس مورعين لكم فوق الغداء وانتوا جالسين في الفندق عتستحي على دمك

ميثم ضحك

مصطفى :احر ما عندي ابرد ما عندك الان تجي نص ساعه لو ما تجوا لا اجي للفندق اسحبلك

ميثم ضحك:يله يله تمام

ميثم:ابسري اخوش الهرم هذا هيا ياروحي ادخلي البسي 

ليا ضحكت على عصبية مصطفى وسارت تلبس ولبست فستان طويل ازرق ساتان واستشورت شعرها وفعلت لها ميكب ثقيل عكس مكياج مرام الخفيف وخرجت هي وميثم للبيت

بعد ما كملوا يتغدوا خرجوا يخزنوا والعرايس لبسين  علشان النسوان حق الحاره يجين يشوفين



📚 https://www.tgoop.com/Real1_story 🇾🇪

BY روايات واقعيه ┇☻ ℡ֆ 𖤍 ₎.




Share with your friend now:
tgoop.com/Real1_story/28977

View MORE
Open in Telegram


Telegram News

Date: |

Today, we will address Telegram channels and how to use them for maximum benefit. How to Create a Private or Public Channel on Telegram? Private channels are only accessible to subscribers and don’t appear in public searches. To join a private channel, you need to receive a link from the owner (administrator). A private channel is an excellent solution for companies and teams. You can also use this type of channel to write down personal notes, reflections, etc. By the way, you can make your private channel public at any moment. Public channels are public to the internet, regardless of whether or not they are subscribed. A public channel is displayed in search results and has a short address (link). Channel login must contain 5-32 characters
from us


Telegram روايات واقعيه ┇☻ ℡ֆ 𖤍 ₎.
FROM American