Warning: mkdir(): No space left on device in /var/www/tgoop/post.php on line 37

Warning: file_put_contents(aCache/aDaily/post/Real1_story/--): Failed to open stream: No such file or directory in /var/www/tgoop/post.php on line 50
روايات واقعيه ┇☻ ℡ֆ 𖤍 ₎.@Real1_story P.28969
REAL1_STORY Telegram 28969
البـارت 38 ⚡️

وحــوش لا تعــرف الحُــب

👌🏻👇🏻 😍
📚  https://www.tgoop.com/Real1_story🇾🇪


عند ليا:
ليا :ها بابا

ياسر:اجلسي يا بنتي

ليا جلست وهي خايفه

ياسر : ماشاء الله على بنتي كبرت وقدهي عتوقع دكتوره واحلوت وعقلت وقدالناس بيخطبوها ويشتوها

ليا قرصها قلبها خافت لا ما يكون ميثم وهو واحد ثاني ايش عتفعل وبدا قلبها يدق بسرعه وهي متوتره وبتفرك ايديها

ياسر كمل : شبدأ لش بدون مقدمات اسمعي يا بنت اليوم جاء ابو مرام محمد وطلبش لابنه ميثم اسمعي يا بنتي انا اشتيش تفكري براحتش وانا ما شغصبش على شي معش لاغطوه تفكري اشتي تردي لي نابي غطوه نفس هذا الوقت

ليا خرجت من غرفة ابوها وهي فارحه ومرتبكه في نفس الوقت دخلت لاغرفتها وبسرت مرام فوق السرير جلست وهي ساكته بتفكر وينعاد عليها كلام ابوها " طلبش لابنه ميثم" حست بسعادة وفرح ما يمكن ينوصف في هذك اللحظه حست ان هي ملكت الدنيا وما فيها ان هي عتنخطب بالذي بتحبه حبهم الشريف الذي لا كان بمكالمات ولا رسايل ولا خرجات وعيتوج حبهم الطاهر بالزواج غمضت عيونها بسعادة وهي تتخيل ميثم خطيبها ما حست نفسها الا في الغرفة عند مرام وقاطعت تفكيرها واحلامها الوردية

مرام وهي ماسكة تلفونها كانت تشتي تتصل لاشتياق دريت ليش ليا مرتبكه وساكته :يي ياهو ياهي نحن هنا ومسكت كتفها

ليا نكزت:هاه مالش

مرام بضحكه:سلامتش ومش هي داريه ضغطت على اسم ميثم واتصلت وهي مش عارفه

ليا:والله ان انا مرتبكه وخايفه في نفس الوقت 

مرام:ليش انتي بتحبي ميثم وهو بيحبش ليش خايفه

ليا:مدري خايفه ان احنا ما نتفقش مدري مدري

مرام:صلي على النبي واذكري الله وصلي استخاره وردي براحتش بس انتي بتحبي ميثم

ليا:صح بين احبه لكن خايفه اشتي اكمل دراستي مشتيش افلتها 

مرام:ميثم مش من هذا النوع ميثم عيخليش تدرسي اسمعي شتصله واساله هذا الوسخ سمعنا شكلي همست بالغلط

مرام فتحت الاسبيكر :مادام وانت يا سيد ميثم تنصت على كلامنا قول لليا هل انت عتخليها تدرس او مع

ميثم  وهو كاتم الضحكه :اكيد يا ليا روحي شاخليش تدرسي اهم شي عندي الدراسه لاتقلقيش

ليا خزيت وخرجت من الغرفه

مرام ضحكت:شلوك يا ميثم خزيت وخرجت من الغرفه
مرام: يله خاطرك خليني اقوم اراضي ليانو

ميثم باستغراب:من ليانو

مرام:هذه ليا الكل هنا بيسميها ليانو

ميثم:اها يله سلمي لي على ليانو مع السلامه

مرام :مع السلامه وغلقت
وقامت تراضي ليا الذي خرجت الحوش


في بيت علي:
ياسمين:حبيبي والله ما اقدر اجي وانا حاسه نفسي تاعبه قوي وبين ارجع كل مافي بطني وزد اخي جاء يعني ماشاكون اقدر ادخل واخرج وامي مريضه

اياد:اها ما عتجيش خلاص انتظري مفاجاتش الليله

ياسمين خزيت:مفاجأه ماهي اممم

اياد بخبث ومكر:كل شي في وقته حلو يا قلبي

ياسمين والغباء اللي باسم الحب سيطر على قلبها وغلف على عقلها مش عارفه الصح من الغلط وبغباها بتضيع نفسها وشرفها وسمعتها:ايوه صح حياتو كل شي في وقته حلو

اياد ضحك على غباءها:مع السلامه حياتو وغلق لا وجهها

ياسمين حست نفسها تشتي ترجع سارت الحمام وهي مستغربه من نفسها

عند اياد بعد ما كمل يكلم ياسمين طلع رقم هاشم واتصله:
اياد:معي هاشم ال....

هاشم:ايوه من معي

اياد:معاك واحد فاعل خير اقول لك ان اختك ياسمين حامل وصورها عينتشرين الليله اذا ما دفعتوا لي ٣مليون ريال اذا تشتي الصور ما ينتشرين ادفع الثلاثه المليون بكره اذا اوقعت الساعه ١٢ الليل بكره وما دفعتوش الفلوس الصور عينتشرين شرسل لك رقم حسابي في البنك الان سير لا الباب وعتلقى ظرف فيه كل صور اختك.    وغلق لا وجهه

(هكذا هم يا بنات بيلعبوا باسم الحب هولا مايحبوش بس هم وحوش لا تعرف الحب هولا ذئاب تنتهك شرفش وعرضش احذري لان الندم بعدين ما بيفيدش )

هاشم انصدم ونكع التلفون من يده وبدا صدره يطلع وينزل

جت اشتياق وابسرته واقف وتلفونه في الارض
اشتياق :هاشم حبيبي مالك

هاشم نكز وخرج سار لاعند الباب ويلقى ظرف مكتوب فيه الخروف ياسمين ويفتحه ويلقى صور ياسمين في ابشع الحالات دخل للبيت 
وسار لاغرفة ياسمين فتح الباب عليها

ياسمين:مالك عاد الناس يستاذنوا









📚https://www.tgoop.com/Real1_story 🇾🇪
1



tgoop.com/Real1_story/28969
Create:
Last Update:

البـارت 38 ⚡️

وحــوش لا تعــرف الحُــب

👌🏻👇🏻 😍
📚  https://www.tgoop.com/Real1_story🇾🇪


عند ليا:
ليا :ها بابا

ياسر:اجلسي يا بنتي

ليا جلست وهي خايفه

ياسر : ماشاء الله على بنتي كبرت وقدهي عتوقع دكتوره واحلوت وعقلت وقدالناس بيخطبوها ويشتوها

ليا قرصها قلبها خافت لا ما يكون ميثم وهو واحد ثاني ايش عتفعل وبدا قلبها يدق بسرعه وهي متوتره وبتفرك ايديها

ياسر كمل : شبدأ لش بدون مقدمات اسمعي يا بنت اليوم جاء ابو مرام محمد وطلبش لابنه ميثم اسمعي يا بنتي انا اشتيش تفكري براحتش وانا ما شغصبش على شي معش لاغطوه تفكري اشتي تردي لي نابي غطوه نفس هذا الوقت

ليا خرجت من غرفة ابوها وهي فارحه ومرتبكه في نفس الوقت دخلت لاغرفتها وبسرت مرام فوق السرير جلست وهي ساكته بتفكر وينعاد عليها كلام ابوها " طلبش لابنه ميثم" حست بسعادة وفرح ما يمكن ينوصف في هذك اللحظه حست ان هي ملكت الدنيا وما فيها ان هي عتنخطب بالذي بتحبه حبهم الشريف الذي لا كان بمكالمات ولا رسايل ولا خرجات وعيتوج حبهم الطاهر بالزواج غمضت عيونها بسعادة وهي تتخيل ميثم خطيبها ما حست نفسها الا في الغرفة عند مرام وقاطعت تفكيرها واحلامها الوردية

مرام وهي ماسكة تلفونها كانت تشتي تتصل لاشتياق دريت ليش ليا مرتبكه وساكته :يي ياهو ياهي نحن هنا ومسكت كتفها

ليا نكزت:هاه مالش

مرام بضحكه:سلامتش ومش هي داريه ضغطت على اسم ميثم واتصلت وهي مش عارفه

ليا:والله ان انا مرتبكه وخايفه في نفس الوقت 

مرام:ليش انتي بتحبي ميثم وهو بيحبش ليش خايفه

ليا:مدري خايفه ان احنا ما نتفقش مدري مدري

مرام:صلي على النبي واذكري الله وصلي استخاره وردي براحتش بس انتي بتحبي ميثم

ليا:صح بين احبه لكن خايفه اشتي اكمل دراستي مشتيش افلتها 

مرام:ميثم مش من هذا النوع ميثم عيخليش تدرسي اسمعي شتصله واساله هذا الوسخ سمعنا شكلي همست بالغلط

مرام فتحت الاسبيكر :مادام وانت يا سيد ميثم تنصت على كلامنا قول لليا هل انت عتخليها تدرس او مع

ميثم  وهو كاتم الضحكه :اكيد يا ليا روحي شاخليش تدرسي اهم شي عندي الدراسه لاتقلقيش

ليا خزيت وخرجت من الغرفه

مرام ضحكت:شلوك يا ميثم خزيت وخرجت من الغرفه
مرام: يله خاطرك خليني اقوم اراضي ليانو

ميثم باستغراب:من ليانو

مرام:هذه ليا الكل هنا بيسميها ليانو

ميثم:اها يله سلمي لي على ليانو مع السلامه

مرام :مع السلامه وغلقت
وقامت تراضي ليا الذي خرجت الحوش


في بيت علي:
ياسمين:حبيبي والله ما اقدر اجي وانا حاسه نفسي تاعبه قوي وبين ارجع كل مافي بطني وزد اخي جاء يعني ماشاكون اقدر ادخل واخرج وامي مريضه

اياد:اها ما عتجيش خلاص انتظري مفاجاتش الليله

ياسمين خزيت:مفاجأه ماهي اممم

اياد بخبث ومكر:كل شي في وقته حلو يا قلبي

ياسمين والغباء اللي باسم الحب سيطر على قلبها وغلف على عقلها مش عارفه الصح من الغلط وبغباها بتضيع نفسها وشرفها وسمعتها:ايوه صح حياتو كل شي في وقته حلو

اياد ضحك على غباءها:مع السلامه حياتو وغلق لا وجهها

ياسمين حست نفسها تشتي ترجع سارت الحمام وهي مستغربه من نفسها

عند اياد بعد ما كمل يكلم ياسمين طلع رقم هاشم واتصله:
اياد:معي هاشم ال....

هاشم:ايوه من معي

اياد:معاك واحد فاعل خير اقول لك ان اختك ياسمين حامل وصورها عينتشرين الليله اذا ما دفعتوا لي ٣مليون ريال اذا تشتي الصور ما ينتشرين ادفع الثلاثه المليون بكره اذا اوقعت الساعه ١٢ الليل بكره وما دفعتوش الفلوس الصور عينتشرين شرسل لك رقم حسابي في البنك الان سير لا الباب وعتلقى ظرف فيه كل صور اختك.    وغلق لا وجهه

(هكذا هم يا بنات بيلعبوا باسم الحب هولا مايحبوش بس هم وحوش لا تعرف الحب هولا ذئاب تنتهك شرفش وعرضش احذري لان الندم بعدين ما بيفيدش )

هاشم انصدم ونكع التلفون من يده وبدا صدره يطلع وينزل

جت اشتياق وابسرته واقف وتلفونه في الارض
اشتياق :هاشم حبيبي مالك

هاشم نكز وخرج سار لاعند الباب ويلقى ظرف مكتوب فيه الخروف ياسمين ويفتحه ويلقى صور ياسمين في ابشع الحالات دخل للبيت 
وسار لاغرفة ياسمين فتح الباب عليها

ياسمين:مالك عاد الناس يستاذنوا









📚https://www.tgoop.com/Real1_story 🇾🇪

BY روايات واقعيه ┇☻ ℡ֆ 𖤍 ₎.




Share with your friend now:
tgoop.com/Real1_story/28969

View MORE
Open in Telegram


Telegram News

Date: |

Each account can create up to 10 public channels Write your hashtags in the language of your target audience. The initiatives announced by Perekopsky include monitoring the content in groups. According to the executive, posts identified as lacking context or as containing false information will be flagged as a potential source of disinformation. The content is then forwarded to Telegram's fact-checking channels for analysis and subsequent publication of verified information. The visual aspect of channels is very critical. In fact, design is the first thing that a potential subscriber pays attention to, even though unconsciously.
from us


Telegram روايات واقعيه ┇☻ ℡ֆ 𖤍 ₎.
FROM American